söndag 17 april 2011

Härliga söndag

Hej bloggvänner!

Ville bara önska er alla en underbar söndag!
 Solen skiner, fåglarna kvittrar, gräset är krattat och pensèer är planterade!

Igår var vi och firade min älskade mamma på hennes födelsedag.
Fick nys på pappas nya macro objektiv som han precis köpt ( Sigma 70/2,8 mm)
Nu är jag en riktig amatör men här kommer lite bilder med pappas objektiv.

Pappa när du tröttnar på ditt objektiv är jag intresserad...hi














Ha det gott
Kram
Sofie



2 kommentarer:

  1. vill också ha ett macroobjektiv!!! kanske skall jag önska mig det i födelsedagspresent..men då får jag vänta till augusti :)

    Ha en underbar söndag du med!
    Kram
    Tiina

    SvaraRadera
  2. Fantastiska bilder! Bra jobbat. :)) Ha en skön söndag, så ses vi. :) Kram

    SvaraRadera