tisdag 8 mars 2011

Jaha då var det dags för mig att ta över bloggen några veckor framöver....

Har haft ett underbart skönt sportlov i fjällen!
Stålande sol, mycket snö, god mat och glada barn : ) kan inte varit bättre.
Dessutom har jag hunnit gå och hälsat på Barbro i hennes helt underbara inredningsbutik, "Handelskompaniet", som ligger på snötorget i Lindvallen.
En supertrevlig människa som verkligen brinner för det här med inredning så ett besök hos henne minst en gång varje gång vi är uppe i Sälen är ett måste.
Att man alltid kommer därifrån med något nytt behöver jag väl inte berätta egentligen.....
Ibland blir det någon inredningsgrej hem eller till stugan men som den här gången blev det en sak till mig som jag gått och längtat efter, nämligen ett par ur sköna tofflor från Shepherd......





Kom i håg att från och med imorgon Onsdag så är butiken öppen 11-18

Ha en bra kväll
Anette

4 kommentarer:

  1. Va fina dom var! sa Oliver Pålsson om tofflorna och jag kan inte mer än hålla med =)

    SvaraRadera
  2. Tyckte han, va roligt : )
    Ge honom en stor kram
    //Anette

    SvaraRadera
  3. Åh vad fina! Vill också ha såna, har sett dom i en tidning... Lyckliga du =)//Kersti

    SvaraRadera
  4. Ja visst är de fina, Kersti! och de är dessutom super sköna
    Ha en bra dag
    /Anette

    SvaraRadera