onsdag 16 mars 2011

Hej alla....

goa bloggvänner.
Nu var det några dagar sedan det blev ett inlägg!
Har haft hur mycket som helst att stå i, nästan så att vissa perioder skulle man behöva klona sig ; )
Jag tror att jag är en person som skulle behöva säga nej till vissa saker men hur gör man det när man tycker att det mesta är så roligt??
Ja ja det blir nog bra.
En sak som man alltid hinner med är att handla fina saker och jag måste bara visa två saker som jag köpt till mig själv som jag velat ha jätte länge och nu har jag äntligen "slagit" till.

Först den här helt underbara lilla ljuslyktan från keramikern Monica Johansson


Och sedan två ,i olika storlekar, krukor från Sturehofs krukmakri



Nästa inlägg blir det åter bilder från lilla butiken på hörnet.
Ni kommer väl i håg att nu har vi öppet från klockan 11 på ons, tor och fre.

Ha en bra kväll
Anette

1 kommentar:

  1. Åhhh det är ju underbara keramiksaker du har köpt! Jag har också spanat på dom länge. :)) Ha det så gott. Kram

    SvaraRadera