onsdag 9 februari 2011

Vänskap...


"En vän är den som vet allt om dig och ändå tycker om dig"

Ett litet citat om vänskap.
På måndag är det Alla hjärtans dag och man kan uppmärksamma den man tycker om lite extra.
Ja jag vet att många tycker att " behövs det en speciell dag till det?" och nej det behövs det väl egentligen inte för det ska man göra alla dagar men det är ändå lite exta att  bli uppmärksammad den dagen, det tycker iallafall jag!
Ge din älskade eller bäste vän ett kärleksbudskap!
Det här citatet tycker jag är såå bra, tror att det passar in i många förhållanden!
                                
"Min kärlek till dig är enkel, rak och sann. Det är bara jag som krånglar ibland."


Vi har några tips på fina presenter som man kan ge bort den dagen......
Ett är det här fina cementhjärta som man kan ha ljus i , plantera lite fina vårlökar i kanske eller varför inte fylla det med gelèhjärtan : )


Denna vecka 80:-

Imorgon är det öppet i butiken 14-18, välkomna
Kram










3 kommentarer:

  1. Vilket fint citat...och hjärtat är super! Ska bege mig in till storstan och handla idag så då kanske jag slinker in och köper ett ;)

    Kram J

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det ett fint citat!
    Du är såå välkommen
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Först och främst ska jag passa på att gilla precis varenda liten detalj i butiken!
    Helt underbart!
    Sen tänkte jag passa på att fråga om ni har en praktikplats till mig under veckorna 10-14?
    Ser fram emot svar!
    elinberglund@live.se

    SvaraRadera