fredag 4 februari 2011

Olivträd


Godmorgon våra "bloggisar"
Har fått olivträd i butiken som jag verkligen kan rekommendera!
Passar perfekt till er som glömmer bort att vattna era blommor....
Olivträd 240kr
(Lampfoten och skärm hittar du också i butiken)


Men om vi ska prata äkta vara...
Fick ett fint olivträd i somras som inte är allt för vackert idag..(har verkligen försökt)
Någon som vet hur man får liv i trädet igen när de flesta bladen har ramlat av?

I somras



Nu



Nu ska vi "dega" här men ni får ha en underbar "fredagsmys dag"


Butiken är öppen i dag mellan 14-18
imorgon lördag mellan 10-14

Välkommen in i butiken och inspireras!

Kanske en Alla hjärtans dag present?????

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Vet tyvärr inte hur du ska få liv i olivträdet igen, men vill berätta att mitt står i ett svalare rum nu över vintern och jag har vattnet det sparsamt. Ser ut som jag kommer att klara det. Hörde att man ska duscha dem varje dag, men det har inte jag gjort. Hoppas ditt vaknar till liv igen nu när våren snart är på ingång. Ha de gott!
    //Anette

    SvaraRadera
  2. om de är till nån tröst..så ser mitt lika illa ut. men hoppas de ska repa sig till sommaren igen.

    /Anna
    ps. min man trodde pärlhyacinten var äkta..superbra köp!!

    SvaraRadera
  3. Ja det blir nog att köpa ett nytt men tror jag väntar till sommaren..
    Kul att du tyckte om pärlhyacinten! Den är verkligen superfin!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag har samma problem med olivträdet...blev såå glad när jag fick det av gubben men sååå besviken när jag inte klarade av det. Nu står det undangömt i hopp om att det ska repa upp sig så småningom!

    Jag får nog köra på den oäkta varan...blir nog billigare i längden!

    Kram J

    SvaraRadera