tisdag 30 november 2010

Jul

Nu känns det verkligen att julen börjar närma sig, längtar. Första advent har varit och då går de så himla fort veckorna som är kvar.
Jätte roligt att så många hittade in till oss under skyltsöndagen, verkligen kul.
Julklappsinköpen börjar bli klara och faktiskt så köpte jag en till mig själv i förskott, något som jag tittat på länge men tyckt varit lite för dyrt men som jag till slut inte kunde stå emot.
Jag köpte två underbara Maileg nissar. Helt underbara. Tyvärr så finns de inte till försäljning i butiken men den fina  lyktan i bakgrunden finns däremot i butiken.


Ha en skön kväll
Kram

2 kommentarer:

  1. Är spegeln med spröjs till salu? Kostar? /A

    SvaraRadera
  2. Ja spegeln med spröjs är till salu och kostar runt 950:-
    Mvh Anette

    SvaraRadera