onsdag 3 november 2010

Bullbak

Ibland så skjuter man upp saker precis hela tiden, varför vet jag inte men det kan ju tänkas att det är något som är väldigt tråkigt eller kanske av andra orsaker. En sak som jag skjuter framför mig hela tiden är bakning och då framförallt bullbakning vilket kan verka som en strunt grej men jag har så svårt att komma mig "för". När jag väl sätter igång så är det snabbt överstökat. Så idag efter jobbet hade jag bestämt mig för att det skulle bakas. Sagt och gjort så direkt när jag tagit av mig ytterkläderna så satte jag igång och taadaa, 2 timmar senare så var det klart och det var inte det minsta drygt ..


En rejäl hög blev det, ser ganska så gott ut.....

Vit mugg 54kr, Dricksglas 40kr, Litet kakfat 60kr, Glasflaska 39kr, Servettkorg 130kr, Stumpstake ?kr

Blev förstås en fika stund tillsammans efteråt.

Kram......

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Syrran å jag tänkte ta en tur i helgen, och funderar på att åka åt Ludvika hållet, men kom på att det var Alla helgon, så jag vill kolla med er om ni har öppet? Lördagen hade vi tänkt att kika förbi.
    Hoppas ni har öppet, då ni visar så många bilder med massa fint!

    Kramar Maria

    SvaraRadera
  2. Hejsan Mia
    På lördag är det röd dag så tyvärr så är alla affärer i Ludvika förutom mataffärerna stängda så även vår butik, tyvärr. Men idag, fredag har vi öppet som vanligt.
    Välkomna
    Anette

    SvaraRadera