lördag 21 augusti 2010

njuter.....

idag när jag var i vår lilla butik så tänkte jag " åh vad jag tycker att det är fint här " jag trivs så himla mycket där. Blir verkligen glad när jag ser alla fina saker som vi har och så blir man så glad när alla trevliga människor kommer in och tycker samma sak. Många kommer in och vill hitta en liten " gå bort present" och ofta så har de eller vi tillsammans löst det och då känns det extra roligt.
Några saker som jag skulle tycka vara roligt och lite annorlunda att både ge och få är   b la strykvattnet som vi säljer, doftar ljuvligt och man tänker på sommaren när man känner doften.







En annan bra " gå bort present" kan se ut som den här, kunden skulle på kräftskiva. De hade köpt egna snitt blommor, kom sedan in och köpte dessa vaser i trätråg som de placerade blommorna i och sedan blev det cellofan kring.
Lite mer än bara en blomma, kul.



Välkomna in i vår lilla butik, kram.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar