onsdag 4 augusti 2010

Från målarfärg till utemöbler

Hello...Sofie writing...

Vad härligt det är med semester när det är "måsten" som måste göras hela tiden...
Som jag har skrivit tidigare har vi bytt fönster på huset och även bytt färg på knutar osv. Vilket har medfört massor av annat jobb på huset som exempelvis lagning av grund. Jag har haft Stora problem med vilken färg grunden på huset ska bli... Har åkt runt och tittat på nästan varenda hus i Ludvika för att få inspiration till färg samt varit på färghuset så pass många gånger att kunder börjar tro att jag jobbar där...men ack... hittade ingen färg som skulle passa vårat hus. Så jag tog tag í saken med egna händer och började blanda färg själv... och hittade en "ljusnougat" färg som jag tror kommer bli bra. Här får ni ett smakprov på en sida som är klar. Inte den bästa bilden men men...




Jag har även hunnit med och fynda utemöbler på Blocket (love blocket!!!) som blev fina i trädgården. Man kan verkligen göra fynd på Blocket om man är med och ringer direkt när det har kommit ut. (den här bilden är inte heller den bästa...)






Imorgon torsdag är butiken öppen som vanligt fast med lite REA (på några grejer)!!! Kom och fynda... lika billigt som på blocket...hi hi
                                                                        Välkomna!


          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar