tisdag 2 februari 2010

Välkommen Anette

I dag kan jag med glädje berätta att jag inte längre är själv med att driva Vitt & Vackert.
Det är med både stor lättnad och glädje som jag välkomnar Anette som delägare i Vitt & Vackert. Detta är något som jag inte ens har hunnit berätta för varken familj eller vänner.... Men jag tror att det kommer bli jättebra och jag känner redan ett lugn infår de stundande jobb som väntar inför våren och sommaren. Jag har tyvärr haft det lite svårt att få ihop både mitt ordinarie jobb, familj, vänner, och butiken. Jag kände efter jul att jag hade kommit till en punkt då jag hade två alternativ, antingen hitta en delägare eller lägga ner butiken.
Jag och Anette kommer nog att komplettera varandra bra och kommer med all säkerhet hitta massa roligt  inför våren och sommaren.

Kom och hälsa på oss i butiken imorgon!!

3 kommentarer:

  1. Men åh va kul och grattis Anette:)
    Kul tycker jag, ska prata med mina kunder och berätta så dom hittar till er ! Vi kanske kan göra nåt ihop det vore kul. Lycka till önskar Malin på Face it! Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är jätte glad för din skull Sofie att du fått en delägare. Jag tror på erat sammarbete! Du får inte glömma bort lillasyster som oxå vill hjälpa till ibland ;)
    Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Va skönt för dej, Sofie!! Du har ju gjort ett bra jobb som klarat det så bra själv hittills, men skönt att slippa vara ensam längre!!=)

    SvaraRadera