onsdag 18 maj 2011

Tiden....

den bara rusar iväg och jag tror inte att det bara vi i den här familjen som upplever att det är så utan jag tror att de flesta känner likadant.
Dagarna är fyllda med mycket "måsten" men dessa "måsten" är inte enbart jobbiga/tråkiga utan kan vara riktigt roliga och inte alls så slitsamt.
Mycket kretsar kring barnens aktiviteter, både fritidsaktiviteter och runt skolan.
Igår så var det några andra klassmammor här och fikade och planerade om vi skulle ha en sommarfest för yngsta sonen och hans klasskompisar och vi kom fram till något som vi tror kommer att bli roligt OCH lättsamt för barnen och föräldrarna, kul!
Och snart är det dags att följa med äldsta sonen och klasskompisarna på deras klassfest.

Skulle kunna skriva en hel lista på saker/aktiviteter som är planerade långt in i sommar men jag tror inte att ni skulle tycka det var så intressant att läsa om det så detta får räcka.
Lite trevliga bilder ska också få plats.....


 Den underbara vispskålen från Ib har ni säkert sett tidigare men den är så himla fin så den tål att visas om och om igen : ) I butiken finns den i latte färg men den vita är på väg tillbaka inom en snar framtid
120:-

Mini vispsål 75:-


Underbara assietter, också de från Ib.
59:-


Ha d bra alla
Kram/Anette



Ps Imorgon ska jag visa min nya favorit bland perlagoner Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar