måndag 31 januari 2011

Ljusstake

Egentligen tror inte jag att det är meningen att jag ska blogga idag... Datorn krånglar, batteriet i kameran är urladdat osv osv. Stack ner till grannen för att låna hennes dator men blev fel där också....
Nu är jag inne på tredje datorn och mitt sista försök för idag.
Hade tänkt att ni skulle få se lite mer bilder från Formex mässan men det får ni se en annan dag...

Idag får ni istället se en riktigt fin nyhet som är påväg in i butiken. Denna vackra ljusstake från THG (bild lånad från THG:S hemsida). Är den inte underbar? En vacker bröllopspresent kanske?



Kram på er
/Sofie


3 kommentarer:

  1. Wow!! Jag som älskar ljusstakar/lyktor blir helt frälst när jag ser den här! :))
    Tusan också att man inte ska gifta sig! ;)))

    SvaraRadera
  2. Å vilken underbar!!!!!!!! Vad blir priset på den???

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det underbar! tyvärr har jag inte något pris i dagsläget men skriver ut det så fort jag vet.
    Mvh
    Vitt & Vackert
    Sofie

    SvaraRadera