onsdag 15 december 2010

Förberedelser....

nu så är Lucia över och nu känns det verkligen som julen är nära. Trots att Lucia är förbi så blev det en omgång till med lussebullar idag. Lovade barnen på jobbet att jag skulle bjuda på bullar imorgon när vi ska få besök av tomten så det var bara att sätta igång att baka.
Jag tror nog jag längtar efter julen precis lika mycket som mina barn, tycker det är jättekul med jul. Visst är det mycket som ska fixas och ordnas innan man kan sätta sig ner och verkligen njuta men det är det värt.
Paketinköpen är klara så nu är det bara inslagningen kvar och såklart all mat som ska köpas, men en sak i taget så ska nog allt ordna sig.
Imorgon så finns jag i butiken 14-18 så välkomna alla som inte är klara med inköpen av paket.

Kram/Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar