söndag 9 maj 2010

1- års jubileum firas med utlottning av ett presentkort

Idag var det ett år sedan Vitt & Vackert slog upp portarna. Jag kom i håg hur nervös jag ifall det skulle komma några kunder. Vi gjorde total succe och sålde nästan slut på varenda möbel i butiken.... Det var bara att åka på fler auktioner och börja måla.

Det har varit ett otroligt lärorikt år på många plan. Jag har lärt mig mer om inredning moms och skatt osv men även mycket om mig själv. Att man klarar mer än man tror bara man tror på sig själv...

Runt julledigheten fick jag tankar på att lägga ner Vitt & Vackert eller hitta en kollega då jag kände att det tog för mycket tid av min familj. Nu har jag fått en underbar kollega och vi kompletterar varandra jättebra.
Vi har flyttat butiken till centrum vilket har varit riktigt kul. Vårat eget "krypin" med massor av trevliga kunder, det kan ju inte bli bättre...

Bilderna som ni ser nedan är på öppningsdagen för ett år sedan. Möblerna på bilderna är sålda.








                                   



slutligen vill vi fira butikens 1-års dag med en utlottning av ett
Presentkort värde 250 kr

För att vara med i utlottningen skriver du en kommentar samt länkar bilden nedan i din blogg. Gör du båda delarna får du 2 "lotter". Har du ingen blogg kan du lämna en kommentar så är du också med i utlottningen.
Om du skulle vinna och inte bo i Ludvika skickar vi produkterna som du önskar.
Vi drar en vinnare söndagen den 23 maj


Lycka till

Kram
Sofie & Anette




28 kommentarer:

  1. Hej, Självklart är jag med och tävlar. Ludvikas finaste butik namnent säger allt Vitt & Vackert finns med bild och länk på min blogg/Åsa H

    SvaraRadera
  2. Jag är med och tävlar, alla gånger! Har lagt upp bilden på min blogg med länk. :)

    SvaraRadera
  3. Åh jag är gärna med och tävlar! Ni har ju superfina saker och er nya butik är så mysig =)
    /Anna

    SvaraRadera
  4. Vill gärna vara med och tävla! /Linda

    SvaraRadera
  5. Wiiie! Roligt! Jag är gärna med och tävlar! Bilden och länk till er fina blogg finns på min blogg!

    / Maria B

    SvaraRadera
  6. Anette Andersson10 maj 2010 kl. 15:30

    Jättekul! Jag är gärna med och tävlar. Er butik är sååå mysig och trevliga är ni ju också så klart. GRATTIS till 1-årsjubileet & Lycka till i fortsättningen! Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Jeanette i Ludvika10 maj 2010 kl. 19:39

    Är gärna med o tävlar ni har så jättefina saker!! // Jeanette i Ludvika

    SvaraRadera
  8. Så roligt! Ni verkar ha många fina saker så jag är gärna med och tävlar. Bilden och länk till er finns på min blogg nu.


    //Sofia

    SvaraRadera
  9. Grattis till den lilla 1-åringen! Ha det bäst! Kram kram
    Anna

    SvaraRadera
  10. Hejsan!! Super GRATTIS till 1-årsjubileet:)Hoppas på många fler år med vackra saker.Vill självklart vara med och tävla:)Lycka till på nya stället! Kram Ansi

    SvaraRadera
  11. Hej! Grattis på födelsedagen Vitt & Vackert! Jag älskar er butik och vill självklart vara med och tävla! Kram/ Malin

    SvaraRadera
  12. Ja jag vill gärna vara med och tävla! Jag har ingen egen blogg men tipsar alla mina kunder om att titta in i er fina lilla butik <3
    Kram Malin Boström

    SvaraRadera
  13. Erica Håkansson14 maj 2010 kl. 08:07

    Jag är gärna med och tävlar, ni har ju jättemycket fina saker =)

    SvaraRadera
  14. Jag vill gärna vara med och tävla! Har inte besökt er nya butik ännu eftersom jag först nu när jag läste i bloggen såg att ni flyttat! Jag länkar även från min blogg så jag har dubbel chans att vinna ;-)

    SvaraRadera
  15. Hej på er och varmt lycka till i er nya butik!
    Grattis till 1-års firandet.

    Jag länkar från min blogg och vill självklart vara med och tävla.

    Kram,
    Ceclia

    SvaraRadera
  16. Grattis på födelsedagen!

    Jag är gärna med och tävlar och har länkat här: http://lyckotroll.blogspot.com/2010/05/presentkort-hos-vitt-vackert-23-maj.html

    trelleborg [@] home.se

    SvaraRadera
  17. Lycka till med nya butiken och va´ duktiga ni varit som jobbat och slitit med att få det så fint i min "barndoms mjölkaffär"!

    Hälsar Barbro - grannen på Hammarbacksvägen!
    Jag vill gärna ha en lott!

    SvaraRadera
  18. Jag är gärna med. Har länkat hos mig också:

    http://evamar.blogg.se/2010/may/presentkort-23-maj.html

    SvaraRadera
  19. hej
    i sista stund hittar jag er fina blogg är gärna med och prövar lyckan . länkar med bild
    kram pia

    SvaraRadera
  20. Jag skulle jättegärna villja beställa i fån din butik,,verkar vara mycket som lockar....kramiz

    SvaraRadera
  21. Jag vill gärna vara med! Har tyvärr ingen blogg men hoppas på tur ändå =) Ni har så mycket fint!
    acwse(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Jag vill vara med och tävla :)

    emeli_falk@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Hejsan!
    Jag har ingen blogg men tar gärna en lott och håller tummisarna!
    solig2@gmail.com

    SvaraRadera
  24. Hej och grattis till ert 1-årsjubileeum. Vill absolut vara med och tävla efter att jag varit inne och tittat vad ni har i butiken.
    Får vara nöjd med en lott eftersom jag inte har någon blogg och kan länka.
    Önskar också lycka till i fortsättningen.

    / Pia
    bakformen@gmail.com

    SvaraRadera
  25. Självklart vill jag vara med på din tävling. Har länkat från min. Ha en bra helg.
    Birgitta från Björklyan

    SvaraRadera
  26. Är gärna med och tävlar!/Kristin (hakr0003@student.umu.se)

    SvaraRadera
  27. Ute i sista minuten, vill gärna vara med i er utlottning. Länkar givetvis från min blogg, kram Marie

    SvaraRadera
  28. Är också ute i sista minuten :)
    Men vill gärna delta!

    Maria Ö/
    hatti_fnatti@hotmail.com

    SvaraRadera