söndag 21 februari 2010

Från last till doftviol till Fägring

Vi alla har våra laster.... min är blommor...
Jag absolut älskar att komma ner i köket på morgonen och se en vacker uppsättning blommor på köksbordet. Det kan göra mig riktigt glad! Nu har jag dessutom hittat min absolut favorit som inte är allt för lätt att hitta Doftviol

Problemet är att jag tyvärr glömmer bort och vattna mina blommor vilket gör att jag lägger en hel del pengar på sånt som dör.

När jag var på Formex mässan hittade jag en leverantör som sålde ordieer och härliga olivträd som inte behöver vatten....  Tyvärr var olivträden restade och kommer om några veckor. Men orkideerna är på ingång denna vecka.

Här nedan får ni lite bilder på den vackra serien Fägring som finns i butiken.

  

Stor planteringskopp med fat Pris 349 kr




Mugg Pris 60 kr

Kaffekopp med fat & assiet Pris 149 kr

Krona stor Pris 179 kr
Krona mellan Pris 139 kr
Krona liten Pris 89 kr

Ha en bra vecka och ta hand om er!

Lev varje dag som om det vore den sista...

Kram

1 kommentar:

  1. Oj va inspirerande bilder Sofie, nu blev jag sugen på lite nya blommor igen.... :)
    ses imorrn
    kram Anette

    SvaraRadera